I Torneig de Golf "Anita"

El divendres 5 de maig, la Asociación Benéfica Anita juntament amb el Reial Club de Golf El Prat, organitzem el "I Torneig Benèfic de Golf Anita".

Els beneficis aniran destinats al projecte de recerca sobre El Tumor de Cèl·lules Germinals Infantil que vam començar el passat 7 de febrer a la Fundació de Recerca Sant Joan de Déu de Barcelona, amb la donació dels primers 50.000€. Ens hem compromès a donar 50.000€ a l'any durant 9 anys més per trobar una cura per a aquest tipus de tumor, i poder donar esperança a tots els nens del món que el pateixen.

Comptem amb la teva participació en el torneig, o a través de la "Fila 0", per poder donar continuïtat al projecte.

Després del lliurament de premis realitzarem un sorteig amb fantàstics premis: rellotge GPS Never Over, Green Fees per al Golf de Llavaneres, Cafetera Nespresso, roba tècnica esportiva, perfums i un munt de regals més cedits pels nostres incondicionals patrocinadors. Com a entitat col·laboradora del torneig comptem amb el suport de l'Obra Social La Caixa.

Inscripcions del 20 d'abril al 3 de maig (75€ per persona) enviant un email a deportivo@rcgep.com o trucant per telèfon al 93 728 1000

Fila 0: 25 € per si no pots venir i vols col·laborar amb el nostre projecte científic: ES94-2100-0555-34-0202289838 (concepte Fila 0)

Moltíssimes gràcies per confiar en la Asociación Benéfica Anita i per col·laborar amb la investigació del càncer del desenvolupament infantil participant en el I Torneig Benèfic de Golf Anita.

Ens ajudes a difondre l'esdeveniment perquè sigui un èxit?

Una vegada més, ¡¡mil gràcies!!

Asociación Benéfica Anita

Carolina Amado

Presidenta Junta Directiva i Mamà d' Anita

Ahir va ser un gran dia, el "I Torneig Benèfic de Golf Anita" va ser un èxit total