Responsabilitat Social Corporativa

La responsabilitat social corporativa ha esdevingut una part important de l'estratègia empresarial per a moltes companyies, ja que no només pot tenir un impacte positiu en la societat i el medi ambient, sinó que també pot millorar la reputació de l'empresa, enfortir les relacions amb els clients i augmentar la lleialtat dels empleats.

Et convidem a unir-te al moviment i ajudar-nos a resoldre el greu problema que afecta a la majoria dels tumors infantils: la falta d'investigació.

PER QUÈ SOM DIFERENTS

La Asociación Anita és una entitat benèfica sense ànim de lucre que impulsa la investigació del Tumor de Cèl·lules Germinals Infantil.

Els diferents tipus de càncer en la infància són considerats una malaltia rara que no es poden prevenir. Les mesures de diagnòstic precoç que se segueixen en adults no són aplicables als infants.

En Asociación Anita apostem per la investigació del càncer del desenvolupament infantil, col·laborant en programes per avançar tant en tractaments de cura com en cures pal·liatives.

Raons per Col·laborar

• Mostra compromís amb la Responsabilitat Social Corporativa.

• Contribueix directament a millorar la vida d'infants i adolescents.

• Ofereix un avantatge competitiu i construeix una reputació de compromís.

Beneficis per a l' empresa

• Augmenta la visibilitat de la marca i el reconeixement en la comunitat.

• Permet col·laborar amb experts en investigació de càncer infantil.

• Eleva la satisfacció dels empleats i el seu sentit de pertinença.

Arguments Emocionals

• Transmet un missatge d'esperança als afectats.

• Contribueix a un futur més saludable i esperançador.

• Inspira un sentit de propòsit i orgull en empleats i clients.

La investigació tant en tractaments de cura com en cures pal·liatives és fonamental per garantir el millor benestar possible dels pacients amb càncer.

Asociación Benéfica Anita va néixer el 2014 per intentar solucionar un greu problema que afecta la majoria dels tumors infantils: la falta d'investigació, i per tant, de tractaments efectius, sobretot en els casos de recaiguda.

Empreses i persones com tu aporten el 70% dels fons necessaris per investigar el càncer del desenvolupament (infantil)

Tant si ets una persona com una empresa, pots ajudar-nos a seguir investigant, mantenir els actuals programes i expandir-los.

Omple aquest formulari i t'informarem sobre els nostres projectes i com participar-hi:

TAMBÉ POTS REALITZAR UNA DONACIÓ CORPORATIVA