"La Nit del Talent Solidari", esdeveniment a favor de la Asociación Anita, Sala Luz de Gas

¡¡PARTICIPA EN L'AFTERWORK A FAVOR DEL CÀNCER INFANTIL!!

"La Nit del Talent Solidari"

Serà una vetllada d'afterwork i solidaritat, on "La Nit del Talent", organitzada anualment per la Fundació Impulsa Talentum, s'ha unit amb un grup d'empresaris i emprenedors que s'han coordinat gràcies a l'impuls de Josep Coll en solidaritat amb la Asociación Anita, col·laborant junts per tal de recaptar fons per a la investigació del càncer del desenvolupament infantil i programes innovadors dins de la unitat de cures pal·liatives pediàtriques de l'Hospital Sant Joan de Déu.

Durant aquesta jornada d'afterwork a la sala Luz de Gas gaudirem d'actuacions, monòlegs i música en viu i hi haurà un aperitiu organitzat per SEMON.

A l'inici de la gala, la Fundació Impulsa Talentum lliurarà el premi "Talent Award Social 2023" que premia les persones amb més talent de la comunitat emprenedora del país al Dr. Jaume Mora, Director Científic de l'àrea d'Oncologia i Hematologia i Director del Laboratori de tumors sòlids de l'Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona, per la seva contribució dedicada a la investigació del càncer del desenvolupament infantil, que ha aconseguit establir les bases per al tractament de molts infants i adolescents en aquest hospital de referència.

Després del lliurament dels Premis Talent, podrem seguir fent network i gaudir de les actuacions de tots els artistes que ens acompanyaran: Predicador JJ Bolton (Banda dels Emprenedors Josep Coll & Coque Moreno que han dedicat tota la gira del seu disc "Ruta al Paradís" per donar suport a la Asociación Anita), Hotel Cochambre (Duobètics), Toni Cayena i alguna sorpresa més... que amenitzaran la segona part de la vetllada, dedicada al món de la música.

La gala serà presentada per Bibiana Ballbè i comptarà amb la participació de persones conegudes de la societat civil, com Asha Miró o el periodista, empresari i col·leccionista Tatxo Benet, que lliurarà el guardó al dr. Mora.

També participaran en la jornada Noel, Benfumat, Semon, Torrons Vicens i Oller del Mas, algunes de les empreses que col·laboraran en l'aperitiu que reunirà emprenedors de tota la ciutat, decidits a aportar el seu gra de sorra a favor del càncer infantil.

La recaptació es realitzarà mitjançant les entrades, les aportacions d' empreses i particulars i la subhasta de quadres. Hi ha entrades de "Fila Zero" per a aquells que vulguin col·laborar amb el projecte però no puguin assistir a la gala.

Serà un plaer que vengueu, amb amics, amb coneguts, amb persones de la vostra empresa, i que podeu parlar amb tothom mentre doneu a conèixer els vostres projectes, il·lusions i idees i alhora estareu col·laborant amb una molt bona causa.

Ens veiem el 9 de maig a les 19:30h a la Sala Luz de Gas!

Carolina Amado

Presidenta Junta Directiva i Mamà d' Anita

Asociación Anita finança un any més el programa de Musicoteràpia de la Unitat de Cures Pal·liatives SJD

Següent